- lalala3 februari 2013 om 16:25
ik heb een tijdje geleden een schimmelinfectie down under gehad. Dat is nu gelukkig helemaal over. Mijn man heeft hier nog wel last van. Nu hoor ik van mijn vent dat de dokter zegt dat ik gewoon seks kan hebben met hem.
Overal op internet lees ik dat ik dit niet moet doen?
Twijfel twijfel dus!!
Wat moet ik nou doen? Wel of geen seks voorlopig?4 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 februari 2013 om 20:09Jullie hadden beiden behandeld moeten worden voor de schimmelinfectie. Je blijft elkaar op deze manier infecteren. Als jij zelf bij de huisarts hiervoor bent geweest en een kuur hebt gekregen is het een beetje vreemd dat hij geen kuur aan je man geeft.
Reagerenlalala3 februari 2013 om 20:19Nouja mijn man is ook onder behandeling, maar het duurt allemaal wat langer bij hem…
Maar ik begrijp niet dat een arts tegen mn man zegt dat we gewoon seks kunnen hebben?
Of zou het gewoon een rotsmoesje van mijn man zijn om seks te krijgen?Ook omdat we het allebei hebben, lijkt het me dat we elkaar besmet hebben?
ReagerenJohn (moderator)
3 februari 2013 om 20:40Tja, wat moet ik daar op zeggen. Praat er eens met je man over…..
Reageren
Het is in ieder geval niet zo handig van de huisarts als hij dat gezegd heeft. Je bvlijft nelkaar op die manier infecteren. Welk middel heeft je man gekregen voor de infectie?lalala3 februari 2013 om 20:43Tsja hij zegt echt dat de dokter het zei. En dat het volgens de dokter onzin is dat je elkaar blijft infecteren..
Reageren
Ik zal het middeltje wat hij heeft gekregen eens opzoeken