- LEV25 augustus 2012 om 13:43
Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe vriend en alles is helemaal goed, behalve dat ik sinds 2 maanden ongeveer hevige pijn heb na de seks (een tijd lang ging dit ook gepaard met bloedingen tijdens de seks) Het bleek dat ik een candida had waar ik een behandeling voor kreeg. Deze candida is ondertussen echter weg (volgens kweek) en hebben wij allebij geen andere aandoeningen of soa (beiden getest). Volgens indwendig onderzoek is er ook verder alles helemaal in orde.
Ik heb dit nog nooit eerder gehad.Ik ben ook geen persoon die verkrampt tijdens de seks of last heeft van droogheid. De enige verklaring voor deze pijn (branderig gevoel, geen afwijkende geur of iets dergelijks) die nog over blijft is dat hij nogal groot geschapen is en de seks heftig kan zijn.
Vreemd blijft wel, en daarom kom ik hier ook niet helemaal uit, is, dat hij sinds enkele weken ook een branderig gevoel heeft na de seks (en ook hij heeft dit nog nooit eerder gehad). Het is toch raar dat ook hij hier last van heeft?
Wie kan mij hier verder helpen, wij worden radeloos en beginnen er aan te tijfelen dat wij gewoon niet voor elkaar gemaakt zijn…
1 reactieReagerenImke28 augustus 2012 om 11:32Probeer het eens een poosje met condoom. Misschien dat dat helpt?
Reageren