Zoeken Vraag het forum

5 maanden duurende onzekerheid!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • zerien

halloo,

5 maanden geleden is bij mij chlamydia ontdenkt en bestreden, sinds dien heb ik dag in dag uit pijn in mijn onderbuik. deze pijn gaat gepaart met zulke erge menstruatie pijn en bloedingen waar je u tegen zegt en symptomen waarvan je denkt ja dat is zeker weten een schimmel infectie! maar niets is wat het lijkt, kuur naar kuur naar kuur niks werkt en uit verschillende uitstrijkjes blijkt dat ik geen ziekmakende bacterien en/of infecties heb, maar ook heb ik geen SOA want daar is nu ook 2 keer op getest. Dus dat op zich brengt al de nodige vraagtekens met zich mee… nu heb ik een nieuwe huisarts en ging dus langs hem om te kijken of hij ideeen heeft. Hij komt met de conclusie: het is een baarmoederontsteking, ik geef je een kuur voor een week mee voor de schimmelinfectie en voor de ontsteking.

nou is de week voor mij, maar geen verbeteringen. dus ik bel de dokter op blijkt hij op vakantie te zijn (great!) dus moest ik WEER naar een andere huisarts, deze vertelde mij het volgende: Ik denk geen candida maar de baarmoedermond is wel wat rood en de slijmvliezen zijn ook rood en wat dik. Ik ga een aantal uitstrijkjes doen. (waarvan ik me afvroeg, waarm weer testen op een soa als ik een en al de zelfde partner heb? XD).

nu moet ik weer op die uitslag wachten maar wacht ik nu niet lang genoeg?!

IS ER OOK MAAR IEMAND DIE DEZE SYMPTOMEN HEEFT EN WEL EEN DIAGNOSE HEEFT?:
    – – pijn in onderbuik
    – lage rugpijn
    – vaginale schimmel problemen zonder daadwerkelijk schimmel te hebben
    – hevige menstruatie klachten
    – pijn bij seksuele gemeenschap

P.S. het schijnt dus dat baarmoederhalskanker in de familie zit……

4 reacties
    Reageren
    Iemand

Hoe gaat het nu met je?

Reageren
    Zerien

Nog steeds de zelfde klachten op de buikpijn na dit bleek gewoon weg me darmen te zijn haha maarja de rest is nog niet weg en heb ondertussen ook al weerr infectie op me wang gehad en heb nu erge griep erbij… Ofdat het allemaal samenhangt weet ik niet maar het spookt rond in mijn hoofd

Reageren
    Gus

Hai Zerien,
    Een uitstrijkje heeft niets met een soa te maken, maar wel met baarmoederhalskanker: daar controleert je HA je op, en de uitslag komt van het laboratorium en dat kan even duren.
    Maar griep, infectie op wang heeft er niets mee te maken.
    Ik weet niet wanneer je het uitstrijkje hebt laten maken, maar i.h.a. als je na 3 weken niets gehoord hebt van je HA, dan mag je ervan uitgaan dat je geen b.m.h.kanker hebt. Maar toch: vraag het resultaat van het onderzoek aan je HA.
    Groetjes, Gus

Reageren
    Zerien

Hoi gus,

Sorry hoor naar de dokter heeft me wel
    Gestest op soas met uitstrijkje dat hebben ze zelf gezegt en ze hebben gezeg dat ze hebben getest op ziekmakende bacterien en/of schimmels met een kweekje… Ze hebben me nooit getest op bhk…;)

En zeker zou de rest er wel mee te maken kunnen hebben. Als je weerstand lager is dan normaal…. Gek genoeg ben ik altijd wel ziek

Reageren
Reageer op: 5 maanden duurende onzekerheid!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.