Zoeken Vraag het forum

Rode jeukende vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, kan iemand mij helpen. Ik heb last van een jeukende vagina en het zit redelijk rood. Het is heel gevoelig en ik probeer er niet aan te komen. Ik heb het gewassen met speciale zeep voor de vagina en wat koud water op gedaan. Kan iemand me helpen en zeggen wat dit precies is? Ik heb dit af en toe en het komt altijd ongelegen. Dit is heel frustrerend.

Hopelijk kan iemand me helpen.

7 reacties
    Reageren
    Emma

Hai anoniem,
    Kun je iets meer vertellen over jezelf?

1) Hoe oud ben je?
    2) Ooit al ongesteld geweest?
    3) Al seks gehad?

Groetjes, Emma

Reageren
    lotte

ja ik heb dit probleem ook en vooral nadat ik vochtig ben geweest ik ben 15 jaar en de rest van de vragen was alles ja dit is heel irritant

groetjes lotte

Reageren
    Kimmie

Klinkt als een schimmelinfectie. Candida, is overigens geen SOA. Vraag aan je huiarts Gyno-daktarin, dan ben je er zo weer van af.

Groetjes

Reageren
    rene broekmeulen

mischien komt het van kunstmatige suiker denk an cola light en of zoetjes , pepsi cola bevat standaard kunstmatige suiker

Reageren
    Stichting Gezondheid & Welzijn

Geachte,
    Leeftijd, hoe lang bestaat deze aandoening en alleen last van de vagina of ook buikklachten? Als u b.v. middelbare leeftijd zou hebben, kan het zijn van de overgang. Als u seks heeft, dan is het (voor iedereen) beter om uit te gaan plassen en de vagina daarna schoon te maken. Zelfbevrediging met een hulpmiddel, ook dat kan allerlei klachten geven. Met deze info is het wat gemakkelijker een beter beeld te schetsen. Zo ik lees betreft het een schimmelinfectie, niet met zeep wassen, dt is voor de vagina beter. De zuurgraad moet goed blijven, daarom gebruiken sommige vrouwen (klinkt gek) yoghurt. Zou zeker de arts raadplegen en die zal dan een kuurtje geven of als het geen infectie is advies hoe om te gaan met het reinigen van de vagina. Ik wens u spoedig herstel toe!

Reageren
    Anoniem

Hallo ik ben 13 jaar en ik heb een paar vragen. 1, ik denk dat ik het heb met die schimel. wat moet ik doen want in mij klas is het echt irri. 2, Mijn moeder weet er ook nog niks van zou ik het haar zeggen oc niet. 3. Gaat het over of blijft het steeds herhalen.

Ik wil graag antwoord op deze vragen.
    Groetjen

Reageren
    Tandor1

Een schimmelinfectie gaat niet vanzelf weg. Erger nog ze kan zelfs uitbreiden naar je baarmoeder of eierstokken.
    Praat er met je moeder over. Het is niets waar je je voor zou moeten schamen. Er is zalf voor te krijgen.

Reageren
Reageer op: Rode jeukende vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.