Hallo,
Ik heb sinds enkele dagen een aardig jeukende vagina. Ik vroeg me af wat dit kon zijn?
Ik heb voor de rest geen abnormale afscheiding, heb nergens last van ( alleen van heel veel stress en lichaam dat op is, weet niet of dit hiermee te maken heeft), geen abnormale luchtjes.
Alleen dus die jeuk en wat roodheid.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt
Groetjes
Hanne
misschien candida? Kan ontstaan bij lage weerstand.
ga even naar de huisarts want van jeuk word je gek, toch?
groetjes, Brenda
Bedankt voor je reactie.
Ik heb op het moment inderdaad 0.0 weerstand. Heb ook net 2 weken antibiotica achter de rug vanwege ziekte en pak nog steeds vitamine pillen voor alles een beetje terug op peil te krijgen. Weet niet of dit er dan allemaal mee te maken kan hebben?
Wou morgen bij mijn vriend blijven slapen maar dat zullen we dan ook maar even laten ( alle wel slapen maar niet verder, want neem aan dat dit besmettelijk kan zijn )
Groetjes
Misschien nog een bijkomend iets
Ik heb eerst verschrikkelijke jeuk gehad aan mijn knieën ( die liggen ook volledig open) en toen op mijn bovenbenen en nou dus aan mijn vagina.
kan niet anders dan schimmelinfectie wezen is helemaal niks ergs!
alleen niet vrijen je partner kan het ook krijgen voor jou kan een kuur 1 dag of 3 dagen duren maar voor een man 3 maand !!
een man merkt het niet en een vrouw wel die heeft dus heel veel jeuk !!
Je geeft de oorzaak zelf al aan, antibiotica en dan wordt het een schimmelinfectie, je hoeft trouwens niet naar de ha, je kunt gewoon bij het kruitvat daktarin kopen,na 3 dagen is het weg
Ga met verdenking op een genitale schimmelinfectie naar de huisarts voor een medicijn dat op recept verkrijgbaar is. Wat de vorige schrijver hier meldt is volgens mij onjuist. Naar de huisarts dus.