- emma20 maart 2018 om 15:10
- Wat is het precies als er rode vlekjes/bultjes zijn alleen bij je schaamstreek? Soms jeukt het wel dus ik heb geen flauw idee wat het is en ben bang voor iets geks ofzo (ik ben 14)
John (moderator)
20 maart 2018 om 16:54Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Het kan een infectie zijn. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenTayra23 juli 2018 om 08:59John (moderator)
23 juli 2018 om 10:04Ga terug naar de huisarts en laat ernaar kijken. Het is moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen
ReagerenJasmine28 januari 2019 om 00:55ik heb ook last van bultjes in mijn schaamlippen en het gaat ook richting me anus of zelf echt bij me vagina gat daar heb ik het ook en ik heb al 5 maanden geen sex gehad  dus wat zou het kunnen zijn zou het door het scheren kunnen? Want ik scheer al jaren met het zelfde scheermes merk en ik heb  er nooit last van gehad maar echt sinds kort en ik kan het ook niet uitknijpen dus wat zou het kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
28 januari 2019 om 02:01Moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen. Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken
Reageren