Zoeken Vraag het forum

Bultjes rond mijn vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Bij mij is dit wel aan de orde ze jeuken en je kan ze uitknijpen wat te doen?! Help me

John (moderator)

Als het blaasjes zijn, ga dan naar de huisarts of de GGD voor een test. J hebt waarschijnlijk een SOA opgelopen. Herpes genitalis.

Reageren
    Anoniem

Ik heb Er ook last van maar hoe kan ik ze weg krijgen?

Reageren
    John (moderator)

Ga even naar je huisarts en laat ernaar kijken zodat duidelijk is wat er aan de hand is. Vervolgens kan er dan gekeken worden wart er aan gedaan kan worden.

Reageren
    Anoniem

Heb ik ook! En ze doen megaveel pijn als ik ze wil uitknijpen, somigen lukte, maar nu heb il n heel pijnlijke en volgens mij is het iets anders.. Want ik heb nog geen seks gehad en ik heb hetzelfde dus denk niet dat het een soa is.

Reageren
    John (moderator)

Hoe zien jou bultjes er uit?

Reageren
    Anoniem

Als je ze kan uitknijpen, dan zijn da toch gewoon puisten

Reageren
    John (moderator)

Een soa zal het inderdaad niet zijn.
    Niet alles wat je uit kunt knijpen zijn per definitie puistjes.

Reageren
    Mariska

Ik heb last van bultjes op de bovenste kant van mijn schaam gebied, ik denk dat het door het scheren komt, ik scheer me ongeveer 2x keer per week (niet dat dat nodig is maar ja). Ik ben nog niet seksueel actief dus ik heb geen angst voor een soa.

Reageren
    Mic

Ik heb er ook ontzettend last van ik heb n ontstoken iets op je schaamlip ik ben best bang

Reageren
    John (moderator)

Ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Aciti

Ik hrb precies hetzelfde,
    Ik knijp ze wel eens uit en dan komt er een wit soort van pus uit maar heel raar het komt steeds terug

Reageren
    Annoniem

Hee ik ben 12 jr en ik heb last van lekken uit m’n vagina (gwn urine) en ik heb wel is van dat kleverige spul wat lijkt op snot en eerder ook groen met veel achtig spul WAT HEB IK ALLEMAAL
    GR

Reageren
    John (moderator)

Ga eens met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Gwen

Ik heb ook last van zo’n bultje, ik scheer mezelf wel (zonder créme) maar mijne kan je wel uitknijpen en komt pus uit.

Groetjes Gwen

Reageren
Reageer op: Bultjes rond mijn vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.