Zoeken Vraag het forum

brandige schaamlippen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • onzekermeisje

Heej ,,

Ik heb sinds een tijdje jeukende & brandende schaamlippen aan de binnenkant & een branderig gevoel bij de ingang van me vagina.

Ook heb ik sinds gisteren ondekt dat er een soort vlees achtige bultjes bij me ingang van me vagina zitten.
    Deze zijn groot genoeg dat je ze met je vingers kan beet pakken.

Deze zijn verder gevoelloos als je eraan zit, en deze zelf jeuken ook niet maar eromheen jeukt het vaak wel.

Ik heb verder klachten dat ik misselijk ben & snel moe ben.
    Er komt vaak wittige afscheiding uit mijn vagina die de ene keer stinkt en de andere keer niet.

Laatst ben ik nog wel langs de dokter geweest voor advies over een soa test maar hij zei dat de kans klein is dat ik een soa heb, en daarna zijn de klachten begonnen.

heeft iemand enig idee wat het zijn kan??????

Groetjes onzeker meisje 🙁

2 reacties
    Reageren
    Janine

Je hebt overduidelijk een vaginale infectie die duizenden keren per jaar bij heel veel vrouwen en meisjes voorkomt omdat af en toe de zuurgraad in de vagina een beetje is verstoord. De dokter heeft je vast niet onderzocht. Jouw klachten zijn zooo bekend.
    Hij/ zij zal jou een pil geven die je heel makkelijk als tampon in de vagina kan inbrengen. Daar binnen, daar begint de genezing en met een week ben je er vanaf. Niet doen als je toevallig menstueert.
    Sterkte hoor, komt goed met jou !!

Reageren
    Gus

Hoi onzeker meisje,
    Je hebt, wat Janine ook zegt, een vaginale infectie óf een schimmelinfectie.
    Gewone zeep is basisch en dat is niet goed voor de vagina; melkzure zeep, bijv Lactacyd zeep, zou je moeten gebruiken, maar nog beter, helemaal geen zeep. De vagina zelf houdt zich schoon en afspoelen met water is voldoende.
    Groetjes,
    Gus

Reageren
Reageer op: brandige schaamlippen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.