Zoeken Vraag het forum

Rood&jeuk

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marinda

Beste,

Ik heb een week terug seks gehad (met condoom), en heb sindsdien erg veel jeuk bij de opening van de vagina, en na het krabben (wat ik niet zou moeten doen, ik weet het) gaat het ook wel pijnlijk prikken. Ook zijn de binnenste schaamlippen rood.
    Ik heb géen pijn bij het plassen, rare afscheiding of bultjes.

Kan het zijn dat ik een soa heb?

Ik moet er misschien wel even bij zeggen dat ik al een aantal maanden geen seks had gehad, dus misschien is het gewoon een soort irritatie omdat mijn vagina het niet meer ‘gewend’ is? Of werkt dat niet zo?

Helpt alstublieft! Als het nodig is zal ik wel naar de dokter gaan, maar wil liever niet want het was een one night stand..
    En ik twijfel dus of het wel een soa is omdat bultjes en vreemde afscheiding ontbreken.

mvg,
    Marinda

3 reacties
    Reageren
    Ilse

Als je een condoom hebt gebruikt, is het niet logisch te denken aan de SOA. Ik vind jouw tweede verklaring veel aannemelijker.

Reageren
    Marinda

Nee dat leek mij ook niet logisch, maar ik heb bij mijn vorige vriend / toen ik voor het eerst ooit seks had nooit ergens last van gehad, dus wist niet of dit een natuurlijke reactie kon zijn.

Voel me nu iets geruster, bedankt!

Reageren
Reageer op: Rood&jeuk
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.