Zoeken Vraag het forum

Bruine afscheiding radeloos, wat te doen?!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Demi

Hallo Allemaal,

Ja, (alweer) een vraag over bruine afscheiding maar bij mij zit het even anders, want inmiddels heb ik gezocht en kon geen antwoord vinden voor mij vraag.

Het zit zo, ik ben 17, ik ben nog maagd(en verder op sexuele gebied ben ik nog niet actief om zo even te zeggen.),sinds mijn 14de ben ik ongesteld ik gebruik sinds dien sandoz naproxen 500 tablet tegen menstruatieklachten (ik ben ook nog nooit aan de pil geweest) en sinds een paar maanden gebruik ik het zelden omdat het niet meer z’n pijn doet.
    en in plaats daarvan krijg ik onzettend veel bruine afscheiding rond mijn ovulatie daarbij heb ik pijn in mijn onderbuik en benen.
    Ik weet niet wat ik moet doen, ik ben inmiddels al 3 keer bij de dokter geweest de 1e keer heeft ze even gevoeld bij mijn buik dan een echo laten maken en als laatste een uitstrijkje.
    Zonder resultaat en ik ben nog steeds radeloos.
    Tot woensdag kan ik niet naar de dokter want dan heb ik mijn toetsen.
    Kan iemand mij iets adviseren wat ik kan doen tot die tijd? wat ik de dokter kan vragen? Alle tips, advies, ervaringen zijn welkom.
    Bedankt voor het lezen.
    Groet.

2 reacties
    Reageren
    Nameless

Staat er in de bijsluiter van die pillen die je slikte niks? Wie weet staat daar iets in over bijwerkingen.. heb je ook op internet gezocht naar de ervaring van andere vrouwen met jou medicijn?

Ik zou als ik jou was anders gewoon opnieuw naar de dokter gaan.

Reageren
    Layla

Hoe staat het inmiddels met jouw klachten? Ik denk niet dat de Naproxen er iets mee te maken had. Waarschijnlijk zijn het de hormonen.

Reageren
Reageer op: Bruine afscheiding radeloos, wat te doen?!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.