- greta6021 februari 2010 om 13:45
ik hoop in ieder geval dat het blaaspijnsyndroom niet op jou van toepassing is.
ik heb het overgehouden aan een baarmoederverwijdering
schijnt nog wel eens voor te komen na een operatie in het kleine bekken
je klachten doen me er wel aan denken maar gelukkig zag je blaas er goed uit
toch wel vreemd dat je wel bloed vanuit je blaas verliestAnoniem24 februari 2010 om 08:48Ik had zaterdag mijn laatse pil ingenomen en ben vandaag ongesteld geworden.
Ik had gisteren echt gigantische pijn onder mijn navel en ineens moeite met plassen, gelukkig zag ik in mijn plas geen bloed.
Helaas is het wel zo dat de pijn in mijn vagina zo erg is dat ik gewoon niet goed weet hoe ik moet zitten en lopen.
Echt verschrikkelijk dit.
Reageren
Ik heb al naar het ziekenhuis gebelt of ik eerder mocht komen, maar kreeg te horen dat mijn huisarts dan moet bellen.Maar helaas is dat voor mij geen optie, mijn huisarts is niet zo mee levend, en vind het altijd wel mee vallen.
Dus ik neem niet eens de moeite, en wacht wel al die weken.Anneke24 februari 2010 om 16:36Als jouw gezondheid lijdt onder de relatie met de huisarts dan zit er echt iets heel erg fout. je hebt twee problemen op te lossen waarvan tijdige medische hulp op dit moment de belangrijkste is.
Het is in Nederland niet goed mogelijk zorg te consumeren zonder interventie van de huisarts die als poortwachter van het zorgsysteem functioneert. Zoek dus een nieuwe huisarts.
Reagerensabanm14 juni 2018 om 03:54ik heb egt pijn tijdens sex in mij vagina wat is dir redden?
ReagerenJohn (moderator)
14 juni 2018 om 12:01Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenMeisje6 januari 2019 om 20:16Ik heb sinds een paar dagen last van mijn vagina, ik voel een stekende pijn. Maar kan aan mijn vagina niet zien waar het aan ligt heeft er iemand een idee?
ReagerenJohn (moderator)
6 januari 2019 om 22:22Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Moet je misschien ongesteld worden?
Reageren