Zoeken Vraag het forum

pijn in vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • greta60

ik hoop in ieder geval dat het blaaspijnsyndroom niet op jou van toepassing is.
    ik heb het overgehouden aan een baarmoederverwijdering
    schijnt nog wel eens voor te komen na een operatie in het kleine bekken
    je klachten doen me er wel aan denken maar gelukkig zag je blaas er goed uit
    toch wel vreemd dat je wel bloed vanuit je blaas verliest

Anoniem

Ik had zaterdag mijn laatse pil ingenomen en ben vandaag ongesteld geworden.

Ik had gisteren echt gigantische pijn onder mijn navel en ineens moeite met plassen, gelukkig zag ik in mijn plas geen bloed.

Helaas is het wel zo dat de pijn in mijn vagina zo erg is dat ik gewoon niet goed weet hoe ik moet zitten en lopen.

Echt verschrikkelijk dit.
    Ik heb al naar het ziekenhuis gebelt of ik eerder mocht komen, maar kreeg te horen dat mijn huisarts dan moet bellen.Maar helaas is dat voor mij geen optie, mijn huisarts is niet zo mee levend, en vind het altijd wel mee vallen.
    Dus ik neem niet eens de moeite, en wacht wel al die weken.

Reageren
    Anneke

Als jouw gezondheid lijdt onder de relatie met de huisarts dan zit er echt iets heel erg fout. je hebt twee problemen op te lossen waarvan tijdige medische hulp op dit moment de belangrijkste is.

Het is in Nederland niet goed mogelijk zorg te consumeren zonder interventie van de huisarts die als poortwachter van het zorgsysteem functioneert. Zoek dus een nieuwe huisarts.

Reageren
    sabanm

ik heb egt pijn tijdens sex in mij vagina wat is dir redden?

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Meisje

Ik heb sinds een paar dagen last van mijn vagina, ik voel een stekende pijn. Maar kan aan mijn vagina niet zien waar het aan ligt heeft er iemand een idee?

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Moet je misschien ongesteld worden?

Reageren
Reageer op: pijn in vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.