- Anoniem12 oktober 2025 om 11:57
Sinds bijna 2 weken hebben ik een branderig/stekend gevoel bij de binnenste schaamlippen en clitoris. Per dag werd het erger. Het is het ergst wanneer ik beweeg, maar is er ook als ik lig of zit, maar veel minder. Ik heb dit nog kooit eerder gehad, ook nog nooit een schimmelinfectie oid. Behandeling voor schimmelinfectie heeft ook niet gewerkt. Er is geen afwerkende afscheiding of geur. Het is heel vervelend en ook pijnlijk. Ik word er helemaal gek van. Weet iemand wat dit kan zijn?
2 reactiesReageren
Peter (huisarts)
12 oktober 2025 om 15:57Zoals eerder geantwoord:
Reageren
Jeuk , irritatie, soms pijn kan een huidreactie zijn op latex. Maar ook op een (nog niet zo zichtbare) schimmelinfectie.
Een combinatie creme van anti-schimmel en anti-eczeem creme (bv Miconazol/ hydrocortison creme) kan dit goed tegengaan.
Het werkt dan dus op zowel de schimmel als op de eczeem/overgevoeligheidsreactie!
Vraag een recept via de huisarts.Veertje12 oktober 2025 om 21:30Foto’s zijn niet relevant! Deze anoniem wil ze graag toevoegen aan zijn collectie. Dus plaats geen foto maar ga zoals Peter zei naar je huisarts voor een recept!
Reageren