- Dertiger27 juli 2021 om 20:23
Hallo,
Ik loop inmiddels al 2 jaar met dit probleem en word er inmiddels heel verdrietig en wanhopig van. 2 jaar geleden een vaginale schimmelinfectie gehad. Medicatie voor gehad, infectie is weggegaan. Geen witte afscheiding meer. echter alle andere klachten zijn gebleven. Mijn huid tussen mijn schaamlippen is erg rood en mijn vulva zet soms wat op. Ook de ingang van mijn vagina is heel gevoelig. Het is altijd aanwezig , de ene dag wel erger dan de andere dag. Â Ik voel het ook de hele dag door als irritatie/jeuk met zowel lopen als zitten. Hierdoor heb ik ook al bijna een jaar geen gemeenschap gehad met mijn man, omdat dit gewoon echt niet prettig is en zelfs pijnlijk aanvoelt bij het naar binnen gaan.
Ik loop hiervoor al een tijdje bij de gynaecoloog en heb al verschillende middeltjes gekregen ook tabletten in de vorm die ik moet slikken. Tot nu toe werkt alleen niks. Ik begin bang te worden dat het niet meer weg zal gaan terwijl ik hier nooit eerder last van gehad heb . Komt iemand dit bekend voor en heeft iemand misschien nog een goede tip of oplossing voor mij? Ik zit echt met mijn handen in het haar.1 reactieReagerenKim7 december 2024 om 20:00Hoe is het nu met jou @ dertiger?
Reageren