- Vraag6 juli 2025 om 20:47
Hoi,
Is er iemand hier bekend met Lichen planus in de slijmvliezen van de vagina?Ik heb sinds een tijdje 2 rode plekken op het slijmvlies, en een branderig gevoel op die plekken. Huisarts heeft swab afgenomen, kwam niks geks uit..hormoon zalf gekregen maar het gaat niet weg. Nu heb ik over 3 weken een afspraak bij de gynaecoloog.
Ik denk namelijk zelf dat het misschien Lichen planus is… iemand hier ervaring mee?4 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juli 2025 om 20:55Er zal eerst nog aanvullend onderzoek moeten worden gedaan om vast te stellen wat het is. Daarom dus de gynaecoloog. Of het lichen planus is kan niemand zo zeggen .
ReagerenVraag6 juli 2025 om 20:58Ik ben zelf onwijs bang dat het vulva kanker is..
Reageren
De huisarts denkt zelf van niet omdat het aan beide kanten van het slijmvlies zit en ik nog jong ben 33..maar ben echt onwijs bang.John (moderator)
6 juli 2025 om 21:01IK snap dat je ongerust bent, maar je zult toch nog even geduld moeten hebben
ReagerenVraag7 juli 2025 om 05:48Rode plekken op het slijmvlies. En soms brand het en soms heb ik er minder last van
Reageren