Zoeken Vraag het forum

Lichen planus vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Vraag

Hoi,
    Is er iemand hier bekend met Lichen planus in de slijmvliezen van de vagina?

Ik heb sinds een tijdje 2 rode plekken op het slijmvlies, en een branderig gevoel op die plekken. Huisarts heeft swab afgenomen, kwam niks geks uit..hormoon zalf gekregen maar het gaat niet weg. Nu heb ik over 3 weken een afspraak bij de gynaecoloog.
    Ik denk namelijk zelf dat het misschien Lichen planus is… iemand hier ervaring mee?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Er zal eerst nog aanvullend onderzoek moeten worden gedaan om vast te stellen wat het is. Daarom dus de gynaecoloog. Of het lichen planus is kan niemand zo zeggen .

Reageren
    Vraag

Ik ben zelf onwijs bang dat het vulva kanker is..
    De huisarts denkt zelf van niet omdat het aan beide kanten van het slijmvlies zit en ik nog jong ben 33..maar ben echt onwijs bang.

Reageren
    John (moderator)

IK snap dat je ongerust bent, maar je zult toch nog even geduld moeten hebben

Reageren
    Vraag

Rode plekken op het slijmvlies. En soms brand het en soms heb ik er minder last van

Reageren
Reageer op: Lichen planus vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.