Zoeken Vraag het forum

Extreme buikpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kim

Hallo,

Ik ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden,niet anders dan normaal.
    Gister avond kreeg ik ineens een heel erg opgezette buik,echt vanuit mijn onderbuik.
    Kon heel de nacht mijn draai niet vinden omdat het een zeurderige buikpijn werd (rechts onder in mijn buik).
    Vanmorgen werd ik wakker met echt hele extreme buikpijn,kon nauwelijks staan en ik wist echt even niet waar ik het zoeken moest.
    Ook voelde ik een hele erg druk op het litteken van mijn keizersnede.
    Na een ibuprofen 600mg leek het een beetje weg te trekken,maar ik voel nu wel nog steeds een zeurderige pijn en ook misselijk.

Wat mij ook opvalt is dat ik ineens veel meer ging vloeien,behoorlijk wat meer bloedverlies dan de afgelopen dagen.Ik slik trouwens de pil (microgynon30)

Ik maak me best wel zorgen want deze pijn ken ik niet,maar omdat het nu een beetje is weggetrokken is het denk ik niet echt nodig om naar de dokter te gaan.Ik heb wel het idee dat de pijn is weggenomen door de pijnstilling,ik voel het nog steeds zeuren.

Komt iemand dit bekend voor?

6 reacties
    Reageren
    brenda A

hiermee kun je toch beter niet doorlopen, dus alsnog de huisarts bellen, ik vetrouw het niet helemaal. Doen hoor!
    strekte Brenda

Reageren
    Martine

Het zou een gewone menstruatie kunnen zijn, maar misschien is er meer aan de hand. Lastige keuze tussen afwachten en wel naar de huisarts gaan. Mocht het nu weer erger worden, neem jezelf dan serieus en laat de huisarts je gerust stellen.
    Maar ik heb het idee dat je zelf weet wat je doet en niet zal talmen als je de noodzaak van een bezoekje aan de huisarts inziet. Laat je weten hoe het verder gaat, of het allemaal met een sisser afliep, of dat er toch meer aan de hand bleek.

Reageren
    Anoniem

Lees de folder van het Nederlands Huisartsen Genootschap over [b]Menstruatiepijn[/b]:
    http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenfolders/NHGPatientenfolder/PF35.htm

Reageren
    Kim

Gister avond werd de pijn weer erger en had ook verhoging dus toch maar besloten om de hap te bellen. Ik mocht gelijk langskomen,gelukkig!
    Die huisarts vond het een beetje moeilijk te beoordelen,mijn urine is gecontroleerd en dat was gewoon goed. Zei dacht aan niersteentjes,ben ik het zelf niet mee eens want ik heb geen pijn in mijn flanken etc. Ik heb nu diclofenac mee gekregen tegen de pijn en ik moest het tot vrijdag proberen aan te kijken.
    Ze zei wel dat het heel goed mogelijk is dat het toch mijn eierstok is maar daarvoor moet ik het dus nog even aankijken (of de pijn aanhoud)

Ik zelf heb meer het idee dat het toch mijn eierstok is,ik heb nu geen hele erge pijn meer maar meer weeig. En ondanks de pijnstilling blijft het heel de dag aanhouden.
    Ook nog steeds een beetje verhoging van 37.9

Reageren
    Suus

Wil je ons op de hoogte houden? En als de klachten toch ergere worden, schroom dan niet om te bellen. Op dit moment heb je de juiste behandeling, dus is het even afwachten hoe het zich ontwikkelt. Sterkte!

Reageren
Reageer op: Extreme buikpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.