Zoeken Vraag het forum

ingegroeide wrat bij ingang vagina?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • maria

ik heb al sinds 2 maanden iets wat aanvoelt als een ingegroeide wrat, die pijn doet, aan het begin van de vagina, hij zit linksonder bij de ingang. het ziet er wittig uit en het voelt bloemkoolachtig..

nu vraag ik me toch af wat het is, bij de soa test ging een mevrouw kijken of ze het herkende maar ze had het nog nooit gezien.. achteraf bleek ik geen soa te hebben, ook geen hiv, dus dat zou het niet kunnen zijn.

ook zei de mevrouw dat het totaal niet op een genitale wrat lijkt, want die doen ook geen pijn volgens haar.

het zou best kunnen komen door een verlaagde weerstand en droogte, bij het douchen heb ik het waarschijnlijk altijd iets te droog gewassen, waardoor de zuurte verdween vanbinnen. dit zou ermee te maken kunnen hebben.

ik heb bij de dokter een uitstrijkje laten maken zonder enig resultaat.. ze herkenden er niets in.

het witte plekje word steeds groter. en het gaat steeds meer pijn doen..

dus, herkenbaar voor iemand?

heel erg bedankt.

gr. maria

3 reacties
    Reageren
    Anneke

Misschien is het littekenweefsel? Heb je er een wondje gehad? Toch vind ik het feit dat het groter wordt een reden om het opnieuw te laten beoordelen, en ditmaal door een arts. Ga naar de huisarts.

Reageren
    maria

litteken weefsel zou het niet kunnen zijn, want voor zover ik weet heb ik er nog nooit een wondje gehad.

Reageren
    Samantha

Ik vind het vreemd dat het ‘niets’ is volgens de dokter en dat het wel steeds groter wordt. Ik zou geen genoegen nemen met dit antwoord. En je hebt er nog pijn aan ook!

Laat de arts maar een biopt nemen om het daarna onder de microscoop te bezien!

Reageren
Reageer op: ingegroeide wrat bij ingang vagina?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.