- Anoniem3 februari 2024 om 12:28
Hallo,
Ik heb afg. Woensdag een lisexcisie ingreep gehad. N.a.v. het vinden van CIN 3 / PAP 3a2.
Opzich vallen de klachten mee, wat buikpijn/steken en licht bloedverlies.
Echter verloor ik gisteren ineens een stuk vlees, dit kwam via mijn vagina naar buiten. Ik schrok hier van. (Weet niet zeker of dit een gevolg is van de lisexcisie)
Het is best groot, 4 a 5 cm, lijkt op een stukje kipfilet.
Kan iemand mij vertellen wat het is? Of ik mij zorgen moet maken? Ik heb een foto van het stuk gemaakt. Er zat ook een heftige/nare geur aan.6 reactiesReagerenAanvulling3 februari 2024 om 12:46Het stukje lijk kwa kleur en structuur op een stukje kipfilet. Er zit minimaal bloed aan en kleine zwarte puntjes op het uiteinde. De HA post kon het niet beoordelen (telefonisch) mocht terugbellen bij veel pijn of bloedverlies. Anders wachten tot maandag. Maar ik maak mij dus best een beetje zorgen nu. Hopelijk kan iemand een antwoord geven.
ReagerenJohn (moderator)
3 februari 2024 om 13:17Het kan een stukje baarmoederslijmvlies zijn, Maandag even de gynaecoloog bellen
ReagerenAnoniem3 februari 2024 om 13:33Kan dat zo dik zijn? Wanneer ik op Google baarmoederslijmvlies zoek, vind ik lappen vlees en wat ik had was een dik stuk (lijkt op een reepje/blokje kipfilet).
ReagerenJohn (moderator)
3 februari 2024 om 14:14Dat kan. Maandag even bellen met de gynaecoloog of nu met de huisartsenpost als je er ongerust over bent
ReagerenAnoniem17 september 2025 om 11:04Ik heb vandaag precies hetzelfde meegemaakt. En gynaecologie gebeld. Daar kreeg ik antwoord dat dat inderdaad voor kan komen en dat ik rustig aan moet doen ivm eventuele bloedingen. Het zit me echter toch niet helemaal lekker. Omdat ik dit niet van te voren wist en het inderdaad zo’n groot stuk was. Hoe is het bij jou afgelopen?
ReagerenAnoniem17 september 2025 om 17:13Hoe ziet het er precies uit?
Reageren