Zoeken Vraag het forum

Schaamlip

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, een week geleden was ik bij de dokter voor een knobbeltje (hard erwtje) in (dus echt inwendig) mijn schaamlip. De dokter gaf aan dat dit een kliertje was. Omdat ik er veel aan had gezeten was hij wat opgezet en ook de huid eromheen was dat.. nu zijn we een week verder en ik dacht er even aan te voelen.. nu lijkt het net alsof er om het kliertje heen (of eruit) strengeltjes komen die wat hard aanvoelen… kunnen dit adertjes zijn die wellicht nog van vorige week opgezet zijn? Moet ik me zorgen maken? Ik heb wel weer een afspraak gemaakt met de huisarts maar merk dat ik ga zitten googelen en de meest verschrikkelijke ziektes vind..wat zou het wel kunnen zijn?

1 reactie
    Reageren
    Suzan

@topic starter:

Plaats hier nooit foto’s van intieme lichaamsdelen als daar om gevraagd wordt!

Dit kunnen mensen zijn die daar geen goede bedoelingen mee hebben.

De beheerders van de site zullen er in elk geval nooit om vragen!

Reageren
Reageer op: Schaamlip
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.