Aanhoudende onderbuikpijn

Hallo,
    Ik heb nu zo’n 2 weken geleden seks gehad en gelijk de ochtend erna lichte onderbuikpijn gekregen. Deze heb ik nu nogsteeds, het zijn een beetje steken/naar gevoel, maar niet enorm heftig. Ik ben vorige week naar de huisarts gegaan en een soa test gedaan, deze was negatief. Ik slik de pil goed en op het moment van seks had ik mijn stopweek, dus was nog licht ongesteld. Weten jullie wat het is? Ik vind het erg vervelend en heb nu al 2 weken last…

Reageren

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. als de klachten aanhouden toch terug naar de huisarts gaan

Reageren

Weet u misschien hoe het zit met stel ik moet onderzoek doen? Mijn ouders weten namelijk niet dat ik seks heb gehad en vind het dus ook niet fijn het te delen nu.
    Heeft u verder ook niet enig idee wat het zou kunnen zijn? Wel heel erg bedankt

Reageren

De huisarts zal naar je buik kijken en lichamelijk onderzoek doen om te kijken of het wellicht vanuit je darmen komt.
    Met de huisarts moet je dat natuurlijk wel bespreken.

Reageren

Ja dat zal ik zeker doen, heb ik vorige keer ook verteld. Maar mijn ouders zullen hier niks van weten ivm geheimsplicht toch?

Reageren

Dat klopt

Reageren

Hi,
    Ik ben weer terug gegaan naar de dokter vorige week en die denkt dat het obstipatie is. Toch heb ik het gevoel dat de pijn ligt rond mijn baarmoeder/eierstokken. Ik weet niet of dit dan normaal is? Ik heb de pijn voortdurend, maar is niet heftig. Kan het kloppen dat ik me niet genoeg heb ontspannen tijdens de seks en daardoor nu ook onderbuikpijn heb/ obstipatie? Ik heb het nu wel al 3 weken

Reageren

Ook in je onderbuik zitten darmen. Hoe is je ontlasting?

Reageren

Ontlasting minder dan normaal, dus zit nu aan de poederdrankjes wat helpt. Normaal 1x per dag ontlasting wat nu 3/4 x per week is.

Reageren

Dat lijkt dan toch echt op obstipatie

Reageren

Dus het is dan normaal dat ik met dat nare gevoel in mijn buik opsta en naar bed ga? Ookal is het niet enorm heftig. Als ik plas komt er ook een beetje druk onder in mijn buik maar verder totaal geen last verder met plassen.

Reageren

Ja dat klopt

Reageren

Oké super fijn voor de snelle reactie. Klopt het dan ook dat de obstipatie een gevolg is van niet genoeg ontspannen bij de seks? Aangezien ik de dag na ik seks had de klachten kreeg en sindsdien het nog heb

Reageren

Dat denk ik niet. Dat is eerder een gevolg van eten en drinken

Reageren

Oh, want ik had wel echt de ochtend na de ruwe seks last ervan

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Aanhoudende onderbuikpijn

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe