Zoeken Vraag het forum

Help, wonden in vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bange vrouw

Ik heb allerlei wondjes in de vagina. Ik krijg soms irritatie van maandverband, dus misschien heb ik mezelf opengekrabd o.i.d. Maar hopelijk kan iemand me vertellen wat t anders kan zijn

14 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zijn in ieder geval wondjes. Het kan een bacteriële infectie zijn. Ga met de klachten naar de huisarts. Die kan er dan meteen iets voor voorschrijven

Reageren
    Same

wat bleek het te zijn? Heb namelijk hetzelfde

Reageren
    Zoë

Ik heb dit alleen veel extremer en nog groter er de pijn is ondragelijk, kan iemand mij vertellen wat het is. De medicijnen en crèmes die ik heb gekregen slaan niet aan en ik ben enorm bezorgd.

Reageren
    Evi

Ik heb hier ook last van en de wondjes worden elke dag steeds iets groter. Iemand die weet wat het is of tips?

Reageren
    John (moderator)

Zou het niet beter zijn om dan ermee naar de huisarts te gaan?

Reageren
    Anoniem

Ik heb hetzelfde, is hier al wat uitgekomen?

Reageren
    Annabbel

Hoii,

Ik krijg dit als mijn vagina droog is door het gebruik van tampons. De huid is dan zo droog en scheurt snel. Bij mij hielp het om over te gaan op maandverband.

X

Reageren
    Celeste

Ik heb dit juist met maandverband!

Reageren
    Liesje

Probeer een een anti schimmel crème. Het kan heel goed zijn dat een schimmel zonder duidelijk zichtbare tekenen de oorzaak is. Als het goed is merk ja na een week verbetering op en zelf misschien al na enkele dagen. Ik heb merk vaak dat dit al ontstaat tijden afvegen. De scheurtjes. Kun je gewoon kopen bij de drogisterij. Ben benieuwd of dit helpt. En ga is over op sanature maansveband. Heb sindsdien veel minder irritatie. Ook kunnen organicup’s een mooi alternatief zijn voor tampons.

Reageren
    Sorry ik wil mijn naam liever niet zeggen

Ik heb net gevingerd en ik haalde mijn vindger er uit er zat veel bloed op mijn vinger wat js er aan de hond moet ik mij zorgen maken

Reageren
    John (moderator)

Daar kan niemand je hier zo antewoord op geven. Als het niet toevallig je menstruatie is, zou ik ermee naar de huisarts gaan

Reageren
    Anoniem

Ik was mijn schaamhaar aan het knippen en ik knipte perongelijk een klein beetje in mijn vagina het bloede voor 30 sec heel erg en plots gestopt met bloeden het is een klein sneetje wat kan ik doen

Reageren
    John (moderator)

Ik zou er even mee naar de huisarts gaan. Die kan een antibacteriële zalf voorschrijven om infecties te voorkomen

Reageren
    Mara
    • Lichus sclerose
    • Dat zou de oorzaak kunnen zijn van de wondjes. Gaat om gepaard met jeuk
    Reageren
Reageer op: Help, wonden in vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.