- Anoniem14 mei 2014 om 20:17
Ik scheer al een paar jaar het helemaal kaal beneden, gewoon met de richting van de haargroei mee. Nog nooit heb ik last van wondjes gehad, tot een paar dagen geleden. Het was eerst gewoon een klein wondje dat precies op de plek zat waar mijn onderbroekrand over liep. (Het zit ongeveer opde lies, dus letterlijk tussen de benen) het open wondje hechtte de hele tijd aan de onderbroek en bij het uitdoen scheurde de huid steeds weer open. Nu zit er een ronde wond. (Ik gok diameter 5 mm). Het bloedt niet, maar de opperhuid is er af dus het ziet er als een schaafwond uit. Iemand tips om dit zo snel mogelijk te verhelpen??!
Alvast bedankt!3 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 mei 2014 om 20:21Als het niet ontstoken is, zou je goudbloemzalf kunnen gebruiken en die met een gaasje afdekken zodat je slip er niet doorheen schuurt.
ReagerenAnoniem14 mei 2014 om 20:28Is dat gewoon te halen bij een drogist? Ik slaap nu ook zonder onderbroek om het te laten ademen en zodat er niks overheen zit dat gaat irriteren. Trek morgen ook een vrouwenshort aan, die hebben geen rand die eroverheen loopt. Volgens mij is het ook niet ontstoken, ik hou het goed schoon. Bedankt voor de tip!
ReagerenJohn (moderator)
14 mei 2014 om 20:30