- Sharon20 september 2021 om 18:24
Hallo,
Ik heb sinds een paar maanden last van overmatig veel gele afscheiding. Het loopt de hele dag door en soms bij mijn benen langs, ik draag non stop inlegkruisjes. Ik heb geen last van jeuk en er zit ook geen geur aan. Ook heb ik last van tussentijdse bloedingen en na de seks bloed het ook flink. Ik heb 2 keer een soa test gedaan deze waren negatief. Ik heb een uitstrijkje gehad deze was pap 1. Ik heb twee keer een metronidazol kuur gehad en deze deed niks. Ik heb flagyl capsules gehad en deze deden ook niks. Het is geen schimmel en geen bacteriële vaginose. Ik ben doorverwezen naar de gynaecoloog, alleen daar is een wachtlijst en kan ik pas in november terecht. Ik ben echt radeloos en voel mij er erg onzeker onzeker onder. Iedere keer als ik naar het toilet ga, blijf ik maar afscheiding wegvegen. Heeft iemand dit ook gehad of heeft iemand een idee wat het is?
2 reactiesReagerenCatootje20 september 2021 om 23:00Ik weet niet of je de pil gebruikt. Die verstoort je eigen hormoonhuishouding, bevorder het ontstaan van candida en van infecties en tussentijdse bloedingen. Andere medicatie ontregelt natuurlijk ook een en ander in je lichaam. Had zelf een pessarium tijdens mijn vruchtbare jaren.
ReagerenSharon21 september 2021 om 13:48Ik heb heel lang de pil geslikt, maar daar ben ik nu een tijdje mee gestopt. Het maakt bij mij qua afscheiding en bloedingen geen verschil.
Reageren