Zoeken Vraag het forum

Overvloedig gele afscheiding en bloedingen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sharon

Hallo,

Ik heb sinds een paar maanden last van overmatig veel gele afscheiding. Het loopt de hele dag door en soms bij mijn benen langs, ik draag non stop inlegkruisjes. Ik heb geen last van jeuk en er zit ook geen geur aan. Ook heb ik last van tussentijdse bloedingen en na de seks bloed het ook flink. Ik heb 2 keer een soa test gedaan deze waren negatief. Ik heb een uitstrijkje gehad deze was pap 1. Ik heb twee keer een metronidazol kuur gehad en deze deed niks. Ik heb flagyl capsules gehad en deze deden ook niks. Het is geen schimmel en geen bacteriële vaginose. Ik ben doorverwezen naar de gynaecoloog, alleen daar is een wachtlijst en kan ik pas in november terecht. Ik ben echt radeloos en voel mij er erg onzeker onzeker onder. Iedere keer als ik naar het toilet ga, blijf ik maar afscheiding wegvegen. Heeft iemand dit ook gehad of heeft iemand een idee wat het is?

2 reacties
    Reageren
    Catootje

Ik weet niet of je de pil gebruikt. Die verstoort je eigen hormoonhuishouding, bevorder het ontstaan van candida en van infecties en tussentijdse bloedingen. Andere medicatie ontregelt natuurlijk ook een en ander in je lichaam. Had zelf een pessarium tijdens mijn vruchtbare jaren.

Reageren
    Sharon

Ik heb heel lang de pil geslikt, maar daar ben ik nu een tijdje mee gestopt. Het maakt bij mij qua afscheiding en bloedingen geen verschil.

Reageren
Reageer op: Overvloedig gele afscheiding en bloedingen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.