Zoeken Vraag het forum

Vaginale schimmel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nadeche

Ik heb vaginale schimmel gekregen en medicijnen hiervoor gehaald. Ik was 1 dag begonnen met de kuur. De volgende dag ben ik ongesteld geworden. (Nu twijfel ik wel of het echt ongesteld is omdat ik dus lees dat je door dit medicijn ook bloed kan verliezen. Maar het klopt wel dat ik ongesteld moest worden). Opeens zijn mijn klachten ook bijna helemaal weg. Moet ik verder gaan met de kuur of gewoon stoppen? Kan het ook dat de klachten zo snel weg zijn?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Wat heb je voor een middel gehaald? Heb je vaker dit soort klachten net voor de menstruatie

Reageren
    Nadeche

Gyno canesbalance. En nee ik ben net weer begonnen met de pil dit is de 2e keer dat ik hier last van heb

Reageren
    John (moderator)

Canesten Gyno Balance is dus niet voor schimmelinfecties maar voor bacteriële infecties. Tijdens de menstruatie ( want dat zal het toch wel zijn) heeft het geen zin om het middel te gebruiken.

Reageren
    Nadeche

Ik had het dus in Italie gekocht en er stond echt vaginale bacterie op. Maar dan zal ik inderdaad maar stoppen bedankt voor de hulp.

Reageren
    John (moderator)

Ja, maar een schimmel is geen bacterie

Reageren
Reageer op: Vaginale schimmel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.