Zoeken Vraag het forum

Bultje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • nobody

Goedemiddag nu een paar dagen last van een beetje schraal gevoel in de overgang van grote naar kleine schaamlip. Net beetje sudocreme erop gedaan en toen voelde ik een klein bultje. Ik zie er niks aan.
    Ben nu heel bang voor kanker. Klinkt dat logisch of denkt u meer aan wat anders? Ik ben 41 jaar.

12 reacties
    Reageren
    nobody

Het zit er nog. Lijkt op een verhevenheid. Heeft geen kopje. Beetje een vleeskleurige verdikking. Bultje zit vrij oppervlakkig. Wat zou dit kunnen zijn?

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga dus even naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    nobody

Ja dat ga ik ook doen. Kan alleen pas volgende week. Voor nu zit ik echt in de zenuwen. In hoeverre wijst dit op kanker? Sorry voor de vragen, maar weet me even geen raad..

Reageren
    John (moderator)

Dat begint niet met een bultje aan de buitenkant

Reageren
    nobody

Niet? Ik lees allemaal horror verhalen over bultjes die wel of niet geïrriteerd zijn en uiteindelijk kwaadaardig is. Als ik me douche en meteen washandje erover heen ga. Is het echt even pijnlijk. Daarna voel je het niet meer.

Reageren
    nobody

Gisteravond nog een rood puntje ontdekt erop.
    Wijst een bultje beetje pijnlijk niet op k?

Reageren
    nobody

Sorry John. Waar denkt u aan als u dit leest?

Reageren
    John (moderator)

Aan een puist, vetbultje of talgkliertje

Reageren
    nobody

Oké super bedankt ! Ga ik proberen me niet zo druk meer te maken.

Reageren
    nobody

Toch nog een vraag sorry,
    En als het een van de bovenstaand dingen is, dan kan het zo zijn dat ze geen puntje(porie) hebben. Dus een glad bultje is?

Reageren
    John (moderator)

Ja dat kan

Reageren
    John (moderator)

Nee. Eerder op een puistje

Reageren
Reageer op: Bultje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.