Zoeken Vraag het forum

Heftige Pijn in de onderbuik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Juul

De laatste 2 maand heb ik constant een vaginale schimmel infectie dan heb ik jeuk en enorm veel pijn daar beneden. Na de derde keer ben ik naar de dokter gegaan omdat er op internet stond dat dit niet goed was. Na de dokter heb ik iets gekregen wat ik elke 5de dag van de menstruatie in moest nemen. Na de eerste keer die cupsule te hebben gebruikt  (en weer twee schimmel infecties) heb ik ze toch maar weer gebeld ik heb toen een afspraak gemaakt en hebben toen twee kwakjes afgenomen om die te onderzoeken een soa test en een cyste allebei negatief. Ik heb ook mijn urine gestest en dat was zowel ook prima. Ik heb ook twee keer een prik gehad voor mijn vinger wat kon uitsluiten dat ik een heftige bacterie heb en of ik eventueel suikerziekte heb.

ik weet niet meer wat ik moet doen ik heb enorm veel en nog steeds last van vaginale klachten.

mijn vraag is of iemand misschien verstand heeft wat dit eventueel zou kunnen zijn ? Want ik begin zelf ook erg te twijfelen of het wel een schimmel infectie is.

Reageer op: Heftige Pijn in de onderbuik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.