Zoeken Vraag het forum

Hygiene vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,

Ik ben in de afgelopen jaren best vaak veranderd van anticonceptie. Vanaf het moment dat ik met anticonceptie begon tot nu ruikt mijn vagina niet zo fris. Dat viel pas op toen ik begon met anticonceptie omdat ik toen ook een relatie kreeg. Van daarvoor weet ik het dus niet. Nog steeds ruikt het niet fris en ik weet dus niet zo goed wat ik daaraan kan doen. Mijn huisarts zegt altijd dat ik enkel met water moet schoonmaken. Dat doe ik ook, ik heb nooit wat anders gebruikt, maar het wordt er dus qua geur niet frisser van. Is er iets dat ik kan gebruiken waardoor het minder opvallend ruikt? Het is tijdens de seks wel echt storend en het maakt mij onzeker.

6 reacties
    Reageren
    Anoniem

Kan iemand mij helpen en bovenstaande vraag beantwoorden?

Reageren
    John (moderator)

Welke anticonceptie gebruik je?

Reageren
    Anoniem

Ik gebruik momenteel de minipil cerazette. Hiervoor een andere minipil, daarvoor mirenaspiraal en ik denk dat het sinds het spriaal opvalt.

Reageren
    John (moderator)

Het kan door de hormonen van de anticonceptie zijn. Is er al eens een uitstrijkje gemaakt om een bacteriële infectie uit te sluiten?

Reageren
    Anoniem

Er is nog geen uitstrijkje gemaakt nee,raad u dit aan? Kan dit gewoon bij de huisarts?

Reageren
    John (moderator)

Ik zou dat wel vragen en ja, dat kan gewoon bij de huisarts

Reageren
Reageer op: Hygiene vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.