- Anoniem29 april 2020 om 15:50
Hallo. Ik heb sinds een jaar last van bloed na het masturberen. (20 jaar oud) en het begint mij een beetje zorgen te baren. Ik heb de afgelopen 2 jaar 3x veilige seks gehad dus ik verwacht niet dat het een soa is. Mijn speeltje kan het niet zijn die is glad en net zo groot en breed als een wijsvinger. en ik heb geen scherpe vinger nagels. Sterker nog ik heb niet bestaande stompjes als nagels. In het begin was het denk ik een druppel bloed , maar het bloed nu wel hevig. Tijdens het masturberen heb ik geen last en als ik er een tijd (maand) mee stop heb ik nogsteeds last van bloedingen. Ik weet dat ik naar een dokter moet maar ik heb een mannelijke jonge dokter en ik vind het zeer oncomfortabel om daar mijn probleem bij neer te leggen daarom vraag ik op deze site alvast wat advies misschien is het iets heel onschuldigs. Ik slik de pil , maar ik heb in de afgelopen 2 a 3 jaar drie verschillende soorten gehad. Ik ben niet ingeënt voor hpv ( baarmoederhalskanker prik). Wat kan het zijn en kan ik er zelf iets aan doen?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
29 april 2020 om 15:53Ik denk dat er toch helaas niets anders opzit, dan naar de huisarts/gynaecoloog te gaan met die klacht. Er zal wat onderzoek moeten worden gedaan
Reageren