- Anoniem24 januari 2020 om 19:07
Ik zit nu ongeveer 2,5 jaar aan de pil en had zo’n week geleden seks met mijn vriend. Ik was toen bezig met de tweede week van de tweede strip (zonder stopweek) en was de avond ervoor de pil vergeten. Na de seks had ik pijn in mijn onderbuik en een tijd later kwam er een redelijk hard stuk weefsel (zie foto) uit me. Tijdens de menstruatie heb ik wel vaker een stuk baarmoederslijmvlies, maar dat is dan altijd een stuk minder hard en donkerder van kleur. Ik zat ook te denken aan een vleesboom, zou dat kunnen en kan dat dan zomaar (of door seks) loslaten? Hierna had ik nog een aantal dagen doorbraakbloedinkjes. Of kan het nog iets anders zijn? Alvast bedankt!
[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]
Bijlagen:
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 januari 2020 om 20:25Een “vleesboom” verlies je niet zomaar. Het zal toch een stukje baarmoederslijmvlies zijn. Ik denk dat het wel, goed is om een stopweek in te lassen
ReagerenFlora20 september 2022 om 22:57En ? Wat was het nou ? Ben benieuwd ik heb ooit zelf ook wel eens wat verloren toen ik naar het toilet ging … Gr
ReagerenAnoniempje18 april 2023 om 22:23Hallo. Weet je ondertussen wat dit was? Ik heb namelijk het volledig zelfde aan de hand. Dank je wel
Reageren