jeuk aan vagina

"/> jeuk aan vagina - Medische Forum - Dokter.nl

jeuk aan vagina

Online ZorgZus
  • #1

    Ik heb jeuk aan mijn vagina. Nu heb ik gisteravond een gyno daktarin in gebracht. Maar ik dacht dan dat de jeuk gelijk over was maar helaas van ochtend had ik er weer last van. Klop dit? Duurt het misschien een paar dagen dat het medicijn helpt.?

    Reageer
    #2

    Hoi,

    Ja meis, het is niet gelijk weg die jeuk. Het is heel vervelend. Ik ken het. Ik ben heel gevoelig hiervoor. Heb je de Gyn Daktarin via de huisarts gekregen? Moet je het elke avond alleen doen? Meestal is het een dag of 3, dan zakt het af. Maar maak wel alles op, stop niet tussentijds, want dan komt het schimmel direct terug. Heb je een partner? Die moet het ook dan gebruiken, anders wordt je weer herbesmet.. succes meis.

    gr Danielle

    Reageer
    #3

    Ik heb maar 1 capsule gekregen

    Reageer
Reageer op: jeuk aan vagina
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif