Zoeken Vraag het forum

Heel erg stinkende afscheiding/zweet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Fleur

Beste lezer,

Ik heb al zo lang ik me kan herinneren afscheiding. Dit kan heel erg stinken, vooral als het al wat verder op de dag is en het dus al een paar uur in m’n onderbroek zit. Ook heb ik het idee dat ik daar beneden heel erg zweet. Toch ruikt het niet naar zweet, maar heel anders. Het wordt ook heel erg warm daar. Ik heb soms ook dat m’n onderbroek (vaak zelfs m’n broek) een beetje klam is aan het einde van de dag! Als ik veel met m’n benen over elkaar heb gezeten of gezeten überhaupt is het heel duidelijk te ruiken als ik daarna m’n benen uit elkaar haal. Ik schaam me er een beetje voor… ik draag af en toe inlegkruisjes in de hoop dat m’n onderbroek zo wat langer meegaat op een dag, alsin, minder snel gaat stinken dus. Dat lijkt wel te werken vaak, maar aan het einde van de dag stinkt het toch heel erg. Het is echt een penetrante misselijkmakende geur en m’n broek gaat er ook van stinken. Ik heb hier dus al jaren last van (misschien wel m’n hele leven?). Ik ben nu 18. Ik was mijn vrouwelijke zone niet met zeep. Kan het zijn dat ik misschien al jaren een schimmelinfectie heb o.i.d.? Mijn afscheiding is een beetje melkachtig van kleur en lijkt normaal. Iemand die mij verder kan helpen?

1 reactie
    Reageren
    Anomniempje

ik heb het pas een paar jaar, maar ik zou je er niet druk om maken. Het is trouwens goed dat je het niet met zeep wast, want dat kan juist een schimmelinfectie veroorzaken.

Reageren
Reageer op: Heel erg stinkende afscheiding/zweet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.