Zoeken Vraag het forum

Vaginale jeuk (geen schimmel of bacteriële infectie)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Isaaa

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb sinds een vrij lange tijd last van vaginale jeuk, ik probeer niet tr krabben maar soms is het zo erg dat ik begin te trillen. Vandaag heb ik uitslag gekregen van het ziekenhuis dat ik absoluut geen spoor van schimmel of slechte bacterien heb in en rond mijn genitalie & anus. Ik gebruik af en toe een zalfje genaamd “clotrimazol” om het te verzachten maar het lijkt erop dat het vrijwel niet helpt. Het doet geen pijn gelukkig maar de jeuk is ontzettend irritant. Ik post hier omdat het veel te lang duurt voor afspraken met de doktor en ik kan het bijna niet meer verdragen. Ik kan geen rare visuele kenmerken zien zoals roodheid, schilfers of iets anders. Mijn vagina ziet er precies hetzelfde uit zoals altijd. Sinds de start van de jeuk hebben mijn vriend en ik ook geen sex gehad. Ons sexleven is dus ook geen pretje nu. (Mijn vriend heeft nergens last van). Je kan de jeuk verglijken met een muggenbult, alleen zijn de jeuk prikkels sterker en groter maar meer onregelmatig. Als ik krab verergert het ook een minuut daarna maar kalmeert weer na 5/8 minuten.

Hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven. Zo niet, vraag het en ik zal mijn best doen zo gedaileerd mogelijk te antwoorden.

Mvg,

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

“Ik gebruik af en toe een zalfje genaamd “clotrimazol” om het te verzachten maar het lijkt erop dat het vrijwel niet helpt.” Als je geen schimmelinfectie hebt, moet je dat ook NIET gebruiken. Dat zal zeker niet helpen. Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de gynaecoloog

Reageren
Reageer op: Vaginale jeuk (geen schimmel of bacteriële infectie)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.