- Nikki6 juli 2018 om 12:43
Goedenmiddag,
ik ben een meisje van 17 jaar en word erg bang. Ik heb namelijk last van rode bultjes rondom mijn vagina en anus. Ik heb anale seks gehad en dacht eerst dat mijn anus een beetje open was maar toen ik ging kijken bleken het rode bultjes te zijn.
Met plassen/afvegen doet het onwijs veel pijn!
Soms zit er een wit puntje op net als bij een rijpe puist. Ik ben heel bang voor een soa maar de GGD zegt dat het ook een schimmel kan zijn. Aankomende dinsdag een afspraak staan voor een soa onderzoek maar dat duurt nog zlang en ik wil meer weten!!
Iemand die iets weet ? En misschien hoe ik de pijn een beetje kan verlichten?
Please, let me know!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juli 2018 om 13:21Moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen …. je zult het toch even moeten afwachten… Misschien toch een herpes infectie
Reageren
Dan zou je eventueel wat zinkzalf kunnen gebruikenZelfde probleem hier1 januari 2019 om 00:57Ik heb precies hetzelfde heb je al een uitslag dervan?
ReagerenEen moeder9 januari 2019 om 23:33Hallo,
Als ik het zo hoor lijk je last te hebben van een genitale herpes. Heel vervelend en ook erg pijnlijk. Je huisarts kan je hiermee helpen dus maak maar een afspraak. Hij of zij zal er vertrouwelijk mee omgaan. Succes.
Reageren