Zoeken Vraag het forum

Rode bultjes rondom vagina en anus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nikki

Goedenmiddag,

ik ben een meisje van 17 jaar en word erg bang. Ik heb namelijk last van rode bultjes rondom mijn vagina en anus. Ik heb anale seks gehad en dacht eerst dat mijn anus een beetje open was maar toen ik ging kijken bleken het rode bultjes te zijn.

Met plassen/afvegen doet het onwijs veel pijn!

Soms zit er een wit puntje op net als bij een rijpe puist. Ik ben heel bang voor een soa maar de GGD zegt dat het ook een schimmel kan zijn. Aankomende dinsdag een afspraak staan voor een soa onderzoek maar dat duurt nog zlang en ik wil meer weten!!

Iemand die iets weet ? En misschien hoe ik  de pijn een beetje kan verlichten?

Please, let me know!

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen …. je zult het toch even moeten afwachten… Misschien toch een herpes infectie
    Dan zou je eventueel wat zinkzalf kunnen gebruiken

Reageren
    Zelfde probleem hier

Ik heb precies hetzelfde heb je al een uitslag dervan?

Reageren
    Een moeder

Hallo,

Als ik het zo hoor lijk je last te hebben van een genitale herpes. Heel vervelend en ook erg pijnlijk. Je huisarts kan je hiermee helpen dus maak maar een afspraak. Hij of zij zal er vertrouwelijk mee omgaan. Succes.

Reageren
Reageer op: Rode bultjes rondom vagina en anus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.