- Maaktnietuit12 juni 2018 om 22:09
Beste lezers,
Ik ben 19 jaar en vertel mijn verhaal omdat ik weet dat ik niet de enige ben die hier last van heeft/of heeft gehad. Ik kon er toen niks over vinden en werd alleen maar gek gemaakt met Vaginisme dus ik besloot mijn verhaal te vertellen voor meiden die ook zo in de stress zijn als ik toen was.
Ik was gewoon ongesteld geworden op een normale leeftijd en had eigenlijk nergens last van. Totdat ik een tampon probeerde dit lukte niet maar dacht hier eigenlijk verder niet bij na. Dit hadden meer vrouwen tenslote.
1 jaar geleden kreeg ik een relatie en lukte seks ookniet en hij beschreef het als tege een muur aan gaan(voor degene die details willen). Dus wij opzoeken en ja hoor Vaginisme. Ik naar de dokter en deze verwees me al snel door naar de gynacoloog wat bleek dat er een te kleine opening zat omdat mijn maagdenvlies ‘in de weg zat’. Dit is nu operatief verwijdert en eigenlijk nergens last van.
*snel berichtje maar vragen zijn welkom
Ik zal niet de enige zijn die dit heeft of heeft gehad en aangezien er niet veel over te vinden is vond ik het belangrijk om toch andere vrouwen te vertellen dat het niet altijd vaginisme is en je gewoon eens een bezoekje moet brengen aan de dokter ipv google?