- Mel3 juni 2018 om 10:53
Ik heb al een tijdje last can bultjes op me vagina. Ik had dit vooral toen ik nog scheerde maar ik al een tijdje een brazilian wax maar de bultjes zijn er nog steeds. Ook is me vagina erg donker en heb ik van die donkere vlekjes die niet weg gaan ik schaam me hier heel erg voor. Weet iemand hoe ik van die donkere vlekjes af kom en van die bultjes. Het is geen soa ook heb ik nog nooit seks gehad. Ik ben bang om naar de huisarts te gaan daar voel ik me niet gemakkelijk bij.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 juni 2018 om 11:17De kleur van je vagina is toch normaal voor het huidtype/getinte huid die je hebt. De bultjes zijn echt een gevolg van het waxen en scheren. Daar zou je dan toch even mee moeten stoppen. Je kunt een ontharingscrème proberen. Was de huid voor en na het ontharen met UniCura zeep
ReagerenMel3 juni 2018 om 11:53Ontharings creme heb ik al geo Roberts was even erg als scheren veel bultjes vandaar dat ik ben overgestapt op waxen
ReagerenJohn (moderator)
3 juni 2018 om 12:34Ik zou dan toch maar een tijdje niet waxen en scheren om de huid te laten herstellen.
ReagerenDounya14 juli 2018 om 19:16Hi, heb ook erg donker schaamlippen en en mijn huid kleur is niet donker , ben ontzettend onzekker. Heb ook allerlei huis en tuin recepten gesmeerd , ik schaam heel er veel va dit .
Groetje ,
Dounya.
ReagerenAnoniem16 juli 2018 om 11:26Je kan je schaamhaar gewoon kort trimmen in plaats van te scheren. Dan heb je er geen last meer van.
Reageren