- Linda27 februari 2013 om 20:53
Hoi,,
ik heb een super genante vraag..
Ik heb een zwart bultje/plekje bij mijn vagina.. het is niet bij mijn schaamlippen..maar daar boven. vulva heet dat volgens mij..ik weet niet zo goed hoe het heet. Ik verwijder mijn haar altijd, maar ik heb nu al een paar weken(meer dan 2 maand) een zwart plekje er zitten, met een hard bultje eronder, als ik er eerder erop drukte dan kwam er bloed uit. Nou krijg ik een tweede zwart/donker paars plekje
Ik schaam me hier ontzettend voor en ik durf niet goed naar de huisarts hiermee
Weet iemand wat dit kan zijn?15 reactiesReagerenLola20 maart 2013 om 10:26Linda28 maart 2013 om 20:48Hoi Lola
Nee ik bedoel niet me clitoris
het is maar het gebied waar je de haartjes weg haalt, wat onder de navel ligt zeg maarLinda,
ReagerenLola29 maart 2013 om 01:51Hai,
onder je navel ligt je buik en tussen je navel en buik is nogal een ruim gebied… Kun je please iets duidelijker zijn?Thanks Lola
ReagerenHeleen29 maart 2013 om 07:45Bedoel je je schaamheuvel? Als er bloed uit kwam, is het waarschijnlijk een bloedblaartje geweest. Hoe oud ben jij? Misschien is het een puistje, door het scheren van je schaamhaar.
Heleen
ReagerenLinda29 maart 2013 om 21:15Hoi,
Ik ben nu 20.
Reageren
Er blijven paarsachtige vlekjes achter als het bultje is weg gezakt
Ik weet niet als je hier wat aan hebt?Linda29 maart 2013 om 21:16En ik bedoelde inderdaad schaamheuvel
ReagerenHeleen30 maart 2013 om 13:34Hai, het kunnen wat ontstoken talgkliertjes zijn of ingegroeid haarzakje. Ik heb dat ook wel eens en dan blijft er een poosje zo’n paarsachtig plekje zichtbaar. Maar dat trekt vanzelf weer weg.
Groetjes
ReagerenLinda31 maart 2013 om 20:41Hoi Heleen
Reageren
Oke dus dit gaat van zelf weg?
k hoef er niets voor op te smeren?Heleen3 april 2013 om 11:03Hai Linda,
Reageren
Nee, niets smeren. Tenzij het pijnlijke bultjes worden, dan kan een beetje trekzalf helpen.Beertje8 augustus 2017 om 17:30Heyy ik heb net naast mijn clitoris een zwart bultje wat is dit?!
ReagerenJohn (moderator)
8 augustus 2017 om 17:45Moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen. Het kan een ingegroeide haar zijn
ReagerenLola26 oktober 2018 om 11:39Ik heb ook een donker bultje maar eerst was het jaren een donker vlek nu een hardere bultje en krijg meedere donkere vlekjes enig idee wat dit is?
ReagerenJohn (moderator)
26 oktober 2018 om 19:57Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenOnzekker29 januari 2022 om 20:42Hallo ik heb 2 zwarte pijnlijke vuiltjes op me schaamlip dit word steeds groter en pijnlijker wat zou het kunnen zijn durf niet naar de huisarts
Reageren