- S.D.M6 april 2018 om 09:30
Hallo,
Ik kamp nu al bijna een jaar met ongewone afscheiding. De afscheiding is wit, korrelig, soms vormt het slijmerige draden samen en is het zelfs een beetje gelig (Nooit grijs, groen of schuimend). Het stinkt niet en daarnaast heb ik geen andere klachten behalve dat ik vaker doorbraakbloedingen heb. Ik heb eerder een gist infectie gehad en behandeld maar die kwam met veel jeuk en irritatie die ik nu niet heb. Ook blijft de afscheiding inwendig en vind ik het nooit terug in mijn ondergoed. Ik ben een tijdje terug geconstateerd met B12 tekort maar heb geen idee of dit er wat mee te maken kan hebben. Mijn partner en ik zijn allebei getest op SOA’s en waren beiden negatief en hebben geen seks met anderen gehad in de tussentijd dus dat kan het ook niet zijn. Is dit reden om mij zorgen te maken over de gezondheid van mijn baarmoeder e.d.? Ik heb gewacht of het vanzelf weggaat, of de schimmel behandeling zou werken en of mijn ongesteldheid laten komen zou helpen maar de afscheiding blijft terug komen
heeft iemand enig idee?
Alvast bedankt!1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 april 2018 om 09:58Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Je zou eventueel een verwijzing voor de gynaecoloog kunnen vragen. Er kan een uitstrijkje worden gemaakt om te kijken of er een schimmel of een gist actief is.
Reageren