Zoeken Vraag het forum

Ongebruikelijke afscheiding zonder verdere klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • S.D.M

Hallo,
    Ik kamp nu al bijna een jaar met ongewone afscheiding. De afscheiding is wit, korrelig, soms vormt het slijmerige draden samen en is het zelfs een beetje gelig (Nooit grijs, groen of schuimend). Het stinkt niet en daarnaast heb ik geen andere klachten behalve dat ik vaker doorbraakbloedingen heb. Ik heb eerder een gist infectie gehad en behandeld maar die kwam met veel jeuk en irritatie die ik nu niet heb. Ook blijft de afscheiding inwendig en vind ik het nooit terug in mijn ondergoed. Ik ben een tijdje terug geconstateerd met B12 tekort maar heb geen idee of dit er wat mee te maken kan hebben. Mijn partner en ik zijn allebei getest op SOA’s en waren beiden negatief en hebben geen seks met anderen gehad in de tussentijd dus dat kan het ook niet zijn. Is dit reden om mij zorgen te maken over de gezondheid van mijn baarmoeder e.d.? Ik heb gewacht of het vanzelf weggaat, of de schimmel behandeling zou werken en of mijn ongesteldheid laten komen zou helpen maar de afscheiding blijft terug komen
    heeft iemand enig idee?
    Alvast bedankt!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Je zou eventueel een verwijzing voor de gynaecoloog kunnen vragen. Er kan een uitstrijkje worden gemaakt om te kijken of er een schimmel of een gist actief is.

Reageren
Reageer op: Ongebruikelijke afscheiding zonder verdere klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.