- N30 januari 2017 om 23:10
ik heb al zn 6maanden last van de volgende klachten:
– veel meer afscheiding dan gewoonlijk
– kwark achtige structuur
– geen geur
– geen jeuk/pijn
– geen roodheid/gezwollenIn de afgelopen 6 maanden ben ik meerdere keren naar de huisarts geweest en heb mij laten testen op:
– soa’s
– schimmels/bacteriën
– baarmoederhalskankerAlle testen kwamen gelukkig negatief uit. Ik ben toen doorverwezen naar de gynagoloog.
Weer alle testen voor een 2e keer laten onderzoeken voor de zekerheid. Weer helemaal niets.Ik ben echt ten einde raad. De gynaecoloog zegt dat ik het maar gewoon moet accepteren.
Maar het maakt me zo onzeker, het was eerder nooit zo geweest.
De hoeveelheid is zo veel meer en de structuur is zo vreemd. Op internet kan ik het wel vergelijken met afbeeldingen maar dat zijn dan bepaalde soas maar daar ben ik op getest en was negatief.Ik weet niet meer wat ik moet doen en wil er heel graag van af.
Is er iemand die misschien weet wat het is of het zelfde ervaart?
6 reactiesReagerenAnoniem2 februari 2017 om 22:38Niemand die dezelfde klachten heeft of mij raad kan geven?
ReagerenJohn (moderator)
2 februari 2017 om 22:58Hoe oud ben je? Gebruik je de pil of andere medicijnen?
ReagerenN7 februari 2017 om 07:15Ik ben 23 en lik de pil.
Ik ga toevallig deze week stoppen om te kijken of het aan de pil ligt. Maar dat lijkt me sterk, ik gebruik al 10 jaar de zelfde pil.
Dit was ovegens het laatste advies dat de gynaecoloog gaf
ReagerenJohn (moderator)
7 februari 2017 om 09:52Het zou toch aan de pil kunnen liggen, ook al slik je ze al zo lang. Het zal een kwestie van uitproberen zijn
ReagerenN7 februari 2017 om 19:33En als het stoppen met de pil geen verandering geeft, dan moet er toch iets anders zijn? De hoeveel heid en structuur kan toch niet zomaar in eens veranderen?
ReagerenJohn (moderator)
7 februari 2017 om 19:40Dan moet dan verder onderzocht worden
Reageren