Zoeken Vraag het forum

Dik brokkelig afscheiding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Annoniem

Hey ik had een vraag ik heb last van dik wit brokkelig afscheiding en soms zitten er donker rood/paars gekleurde vliesjes tussen vooral wanneer ik seks heb moet mijn partner en ik het schoon maken, ben hier erg onzeker door en sta op het punt geen seks meer te hebben omdat ik me niet comfortabel voel.
    Ik heb cremes en capsules van canesten gyno geprobeerd maar niks werkt ook recept van de dokter gekregen maar helaas nog steeds hetzelfde. Heb dit zelf nooit gehad en ik ben al getest op een soa maar ik heb niks hoop dat iemand hier antwoord op heeft ben ten einde raad

7 reacties
    Reageren
    V

Hier een foto van, sorry beetje onsmakelijk

Reageren
    V

Het veranderd soms qua structuur nu is het zo

Reageren
    John (moderator)

Dan moet je toch teruggaan naar de huisarts en een verwijzing vragen voor de gynaecoloog

Reageren
    Catootje

Als je de pil gebruikt: die zorgt voor ontregeling van je eigen hormoonhuishouding en verandering van je vaginale milieu. Los daarvan kan het ook te maken hebben met je algehele gezondheid en oppervlakkige middelen doen niks aan oorzaken.

Reageren
    Poppincloe

Aansluitend op dit. Ik heb al een maand geen seks gehad met mijn nu huidige ex, en ben gewoon 4 weken geleden ongesteld geworden, slik al 7 jaar de pil zonder problemen. Ik ben wel nu 2 dagen in mijn stopweek en merkte al week lang wat sterkere geur, niet echt vis achtig zoals bij een bacterie maar meer zuurder van geur. Vannacht wat onderzoek bij mezelf gedaan en toen kwam dit eruit. Afgelopen weken heb ik wel onwijs veel stress gehad en emotionele zorgen, daarbij dus mijn menstruatie die moet komen en ik heb eergisteren nog een tablet van normafloor gebruikt als extra support voor mijn vaginale ph waarde. Ik vraag me af wat dit is want heb dit nog nooit uit mijn vagina zien komen…

Reageren
    John (moderator)

Het lijken stukjes slijmvlies te zijn

Reageren
    K

HallO,

Ik ben dus 2 weken eerder ongesteld geworden. Tijdens mijn menstruatie kwam dit eruit. Ben best geschrokken.. wat kan dit zijn? ( ik gebruik geen pil of andere anticonceptie)

Reageren
Reageer op: Dik brokkelig afscheiding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.