- Anoniem6 maart 2017 om 21:57
Ik heb sinds een aantal maanden last van hele erge dikke afscheiding. Het is brokkelig van structuur (half gestold eiwit). het heeft verder geen geur en is wit gelig van kleur.
Ik heb mij op het volgende laten testen maar kwamen allemaal negatief uit.
– chlamydia
– gonorroe
– schimmel
– bacteriën
– baarmoederhalskankerVerder ben ik nu 3 weken gestopt met de pil om te kijken of het hier aan zou kunnen liggen. maar ik merk nog geen verschil.
Ook heb ik een foto gemaakt van de afscheiding maar ik krijg de foto niet toegevoegd.Wel heb ik een foto kunnen vinden waar het erg op lijkt (alleen ik ben niet zwanger). Bij mij is het ook 3x zoveel en eens zo dik van structuur
http://www.babycentre.co.uk/i/slideshows/UKcervical_mucus/cervical-mucus-sticky.jpg
De huisarts en de gynaecoloog zeggen dat ze niet weten wat het is en het moet accepteren..
Ik loop er nu al een tijdje mee en wil er graag vanaf want ik schaam me dood.7 reactiesReagerenAnoniem6 maart 2017 om 22:05John (moderator)
6 maart 2017 om 22:09Anoniem7 maart 2017 om 22:10Ja ik heb er constant last van helaas
ReagerenCatootje7 maart 2017 om 22:20De pil verandert nogal wat in je lichaam. Zo zorgt het voor een aantal tekorten in je lichaam, zoals zink en vitamine B en bevordert het een toestand van oestrogeendominantie, dan is het progesteron te laag. Ook verandert het de zuurgraad van de vagina. Al die veranderingen zouden van invloed kunnen zijn op het baarmoederslijm.
ReagerenAnoniem8 maart 2017 om 21:28Maar ik heb de klachten al maanden, en met de pil ben ik nog maar 3 weken gestopt. Dus het kan niet komen omdat ik ben gestopt met de pil
Reageren20jarige14 maart 2018 om 21:35Ik heb precies het zelfde probleem. Ik het ook constant. Ik schaam me er erg voor. Ik liet vorige maand een spiraaltje plaatsen en toen hebben ze me getest op soa’s schimmels bacteriën, noem t maar op. Alles was negatief. Het jeukt soms ook en ik wil er vanaf.
ReagerenItsmeeX26 april 2018 om 12:56Jaa ik heb er ook last van maar heb een pil gekregen (voor vaginaleschimmel) en het wordt al een stuk beter !
Reageren