- Anoniem2 februari 2018 om 00:24
Hoi! Ik ben 18 jaar oud en heb nu al een aantal maanden last van jeuk rondom de vagina. De laatste keer dat ik seks had is al langer dan een half jaar geleden (aangezien ik geen seks zonder pijn kan hebben). Nu is het erger geworden. Ik heb niet alleen jeuk, ook zijn m’n schaamlippen heel erg opgezwollen en zit er een dikke, pijnlijke bult buiten de vagina ingang. Ik heb ook last van angsten dus naar de dokter gaan is een moeilijke stap voor me.. Weet iemand wat dit kan zijn en wat ik er aan kan doen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 februari 2018 om 09:24Het is moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Maar het zou een infectie of een ontsteking kunnen zijn van een klier. Ik raad je toch echt aan om met de klachten naar de huisarts te gaan.
Reagerenanoniem20 juni 2018 om 00:06hey ik heb Sind een tijdje pijn bij vrijen maar dat is alleen in het begin en zodra ik glijmiddel gebruik doet het geen pijn meer maar na het laatste keer vrijen heb ik zo een ontzettende jeuk in de vagina en rondom. Ook zijn de schaamlippen opgezwollen en alles is best rood maar ik denk dat dat door de jeuk komt. Ik heb geen afscheiding of rare geurtjes maar de jeuk is super hinderlijk omdat het zo heftig is. Moet ik me zorgen maken of heeft het niks te betekenen?!
ReagerenJohn (moderator)
20 juni 2018 om 00:52Het zou een infectie kunnen zijn. Ga met die klachten naar de huissarts
Reageren