- Lisaatjuu213 december 2017 om 10:51
Hallo allemaal. Sinds afgelopen dinsdag heb ik opeens last van een soort ongesteldheidspijn. Het is een voordurend zuurderig gevoel in mijn onderbuik. Ook had ik gisteravond steken aan de zijkant van mijn onderbuik en een beetje last van mijn onderrug. De afgelopen weken heb ik wel last gehad van veel blaasproblemen die ze nu nog steeds aan het uitzoeken zijn. Ik weet niet zeker of het gevoel dat ik heb vanuit mijn baarmoeder of mijn blaas komt.
Na heel wat lezen op het internet kwam ik alleen maar zwangerschapspagina’s tegen. Ik begin vandaag aan de derde week van mijn pil, zou ik al een zwangerschapstest kunnen doen?
Ik slik tevens de pil regelmatig door, en vergeet er helaas soms ook nog wel eens eentje..2 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 december 2017 om 11:24Doe dan maar eens een test . Maar het kunnen natuurlijk ook klachten zijn die door de blaas veroorzaakt worden
ReagerenCatootje3 december 2017 om 16:27Gebruik van de pil legt je eigen hormonen plat, wat klachten kan geven, zoals een zeurderig gevoel in je buik of rug. Je kan op internet wat opzoeken over oestrogeendominantie.
Reageren