- Olivia24 oktober 2017 om 16:59
HELP!!
Goedendag,
Ik ben een pubermeisje en heb heel erg last met plassen, dan heb ik een lange tijd een zeurend gevoel in mijn vagina en moet vaak naar de wc. Ik heb dit al zo’n 4 maanden. Ik heb geen blaasjes, ik zie niets anders aan mijn vagina en ik heb geen afscheiding.
Waarom ik bang ben, is omdat ik seks heb gehad met mijn vriend. We hebben dat een keer met condoom geprobeerd, maar toen zonder… Ik weet het… Heel stom.
Ik durf dit zeker niet tegen mijn ouders te zeggen!!
Mijn moeder weet al dat ik last heb met plassen. Zij is toen naar de huisarts geweest met een urinebakje. De huisarts heeft er toen snel gekeken of ik een blaasontsteking had. Die ochtend, met plassen, had ik geen pijn. Er was geen blaasontsteking aangetoond.Waar ik precies last van heb:
Jeuk aan de onderkant van mijn vagina
Hevige pijn met plassen
Vaker plassen
Lang zeurend, brandend gevoelIk heb dit regelmatig, niet elke dag. Ik denk rond de 15 dagen per maand.
Ik heb dit al sinds 4 maanden dus, maar de na eerste keer had ik het pas weer na 3 weken. Ik had toen nog geen seks gehad met mijn vriend!! Daarom twijfel ik zeer of ik een SOA heb. Als ik de verschijnselen zie van SOA’s, heb ik alleen de klacht “pijn met plassen en zeurend gevoel”.Ik wil heel erg graag weten wat ik heb en dat iemand weet wat ik heb, of verschijnselen herkent.
Groeten,
1 reactieReagerenJohn (moderator)
24 oktober 2017 om 21:03Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ik denk dat je er wel goed aan doet om met de klachten naar de huisarts te gaan
Reageren