- Evdl2 september 2017 om 16:49
Hallo, ik heb al een paar weken last van een doffe pijn in mijn linker lies en ben hierbij ook vaak misselijk. Soms ook pijn aan de linkerkant van mijn onderrug, ook is mijn menstruatie vrij ongelijk sinds deze paar weken en heb ik het gevoel alsof ik constant ongesteld moet worden. Ook heb ik sinds een iets meer dan een week soms hoofdpijn(niet constant)maar ik weet niet of ik de enige ben die er hoofdpijn bij krijgt?( zou misschien te maken kunnen hebben met stress). Ik ben wel al 2 keer naar de huisarts geweest en heb ook al een bloedonderzoek gehad ( die helemaal goed was). De dokter heeft gezegt om even te wachten of het erger word of minder maar ik ga nu wel om een doorverwijzing vragen voor een echo omdat ik er nu wel gek van word! Dus mijn vraag is eigenlijk of iemand wel is deze symptomen heeft gehad op zo’n jonge leeftijd en of jullie denken dat dit een cyste zou kunnen zijn? 🙂
1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 september 2017 om 18:08Een cyste op een eierstok kan ook op jonge leeftijd voor komen. Vraag inderdaad een verwijzing voor de gynaecoloog
Reageren