- Anoniem4 september 2015 om 10:34
Heey allemaal,
Ik loop al maanden met buikpijn. Verweet dit altijd aan ongesteld moeten worden. Maar dat bleef uit. Nu al 1,5 maand steeds ergere buikpijn met steken en dat straalt uit naar mijn rug, schouders en benen. Een echo gehad en nu blijkt er een cyste te zitten van 2,5×1,4 cm in linker eierstok. Dat is best klein. Dus de gynaecoloog zegt dat de pijn daar niet vandaan komt. Maar toch val ik met zo’n buikpijn aanval veel flauw en helpt de pijnmedicatie niet.Moet nu CT-scan gaan maken. Weet iemand wat het wel zou kunnen zijn? Of zou het wel van de cyste zijn? Welke pijn medicatie gebruiken jullie? Tips tegen de pijn? Alles is welkom 🙂
Liefs
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 september 2015 om 13:13Het is natuurlijk moeilijk om daar zo iets over te zeggen, maar het is toch niet onmogelijk dat de cyste de klachten veroorzaakt.
Reageren
In de regel doen kleinere cystes dat niet maar het is zeker niet onmogelijk.AnoniemMar14 september 2015 om 20:31Ik zou het in ieder geval wel goed in de gaten houden! Ik had ook een cyste en hierdoor is mijn eierstok gaan draaien… Dit leverde nog meer pijn op als dat ik eerder(meestal zo’n week voor mn ongesteldheid) had… Ik wijde dat aan ongesteldheid, maar dat deed waarschijnlijk extra zeer door de cyste!
Reageren
Doordat alles is gaan draaien en ze pas 4 dagen nadat de boel was gaan draaien ontdekte wat het was, is de boel afgestorven en verwijdert…. Waarschijnlijk ben ik wel extreem geval met een horror verhaal… Maar toch, laat je niet vh kastje naar de muur sturen!AnoniemMar14 september 2015 om 20:35Bij mij hebben ze het trouwens ook obv die scan gezien! Dus ik zou hem zeker laten maken,al is het ook maar om eventuele andere zaken uit te sluiten. Wellicht is t een sluimerende blinde darm oid.. Verder kreeg ik na mijn operatie tramadol en in het ziekenhuis morfine.Maar dat zal voor jou geen optie zijn…
Reageren