- DeFlierenFluiter27 augustus 2017 om 11:44
Heey,
ik heb al een tijdje een blauwe, paars en bruine plek naast mijn vagina. Eerst dacht ik dat het een ontstoken haarzakje was, maar het duurt me te lang. Als ik me huid daar iets opzij trek zie je heel duidelijk rode aderen. Aan de andere kant heb ik dat niet/veel minder. Ook trekt het heel langzaam weg, maar wanneer ik me daar scheer dan komt het terug. Het voelt alsof er iets in zit. Wanneer ik er hard op druk krijg ik een stekende pijn die meteen ophoud als ik het los laat. Wel blijft hij licht nagloeien met een hele lichte pijn die je nauwelijks voelt. Nou vroeg ik me af, wat kan dit zijn?
Alvast bedankt,
de FlierenFLuiter
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2017 om 11:57Het kan een ingegroeid haar zijn. Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken. Het zou zich kunnen ontwikkelen tot een steenpuist.
ReagerenDe FLierenFluiter27 augustus 2017 om 12:28En is een steenpuist ernstig? En hoe zou je dat kunnen zien?
ReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2017 om 12:33Dat is op zich niet ernstig maar wel heel erg pijnlijk. Het ziet er uit als een grote puist rood/paars en is erg hard.
ReagerenDeFlierenFluiter27 augustus 2017 om 13:43Dat is het niet, er zit iets kleins en hards in en het is niet een harde bult
ReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2017 om 14:02Nee, maar die zou wel nog kunnen komen.
Reageren