Zoeken Vraag het forum

Bang & overtijd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Heyyy
    ik hoop dat iemand dit leest en snel reageert want ik ben eerlijk gezegd heel bang nu, ik ben al 6 dagen overtijd en ik ben zelf 14 jaar oud en gewoon maagd maar ik zeg wel eerlijk dat ik mezelf heb “gevingerd” en ik weet dat ik zo niet zwanger kan raken maar ik krijg soms buikpijn en ik ben ook soms misselijk in de ochtend & ik laat op een of ander manier heel vaak boertjes en als ik dit allemaal opzoek kom ik uit op “zwangerschap” en dat maakt mij eerlijk gezegd gewoon bang ookal weet ik dat ik het niet kan zijn ik snap niet dat ik t allemaal heb en heel vaak heb ik het gevoel dat er bloed uit mn vagina komt maar dan is t gewoon niks en ik heb ook last van witte afscheiding maar dat is normaal zeggen de meeste en nooit ben ik zo laat ongesteld geworden meestal ben ik gewoon om de 4 weken en soms ben ik juist te vroeg, ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen of gewoon weet wat ik hiermee moet

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoe kun je nou bang zijn om zwanger te zijn als geen seks hebt gehad??

Gezien je leeftijd is het niet raar, dat je menstruaties nog wel eens onregelmatig kunnen zijn. Niet zoveel op internet zoeken, niet stressen en gewoon rustig afwachten..

Reageren
    Anoniem

Maar wat mij wel opvalt is dat er witte slijm uit mn vagina komt en als ik op t internet kijk lees ik dingen dat t kan wanneer je zwanger bent of wanneer de ovulatie is maar ik hoor al ongesteld te zijn

Reageren
    John (moderator)

Dat is een normaal verschijnsel dat vooral optreedt rondom de eisprong.  Als je nog steeds aan zwangerschap denkt moet je toch echt naar de dokter…maar niet omdat je zwanger bent

Reageren
    Anoniem

Ik weet niet of de dokter veel kan doen maar heb t met mn moeder besproken en zij vind t ook raar maar zij denkt dat t door de stress komt maar alsnog maakt t mij bang op een of ander manier omdat ik t niet gewend ben t is meestal of te vroeg of gewoon optijd en nu ben ik een week overtijd

Reageren
Reageer op: Bang & overtijd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.