- Anoniem24 juli 2017 om 21:15
Hoi allemaal,
Ik heb al maandenlang heel veel last van jeuk bij mijn vagina en anus. Ik word er ’s nachts heel vaak wakker van en heb het dan onbewust helemaal kapot gekrabt. Er zitten nu ook allemaal wondjes en de huid is helemaal verkleurd (bleker geworden). Rond mijn anus en op mijn billen zitten ook allemaal rode bultjes; het lijken net muggenbulten…
De dokter heeft een tijd geleden een kweek afgenomen en hier is uitgekomen dat alles daar helemaal prima is, dus geen schimmelinfectie of zo. Ik heb een hormoonzalfje gekregen dat ik twee keer per dag heel dun moet opsmeren, maar ik merk absoluut geen vooruitgang. Als het over drie weken nog niet beter is, word ik doorverwezen naar de gynaecoloog. De dokter dacht dan eventueel aan een ontsteking aan mijn slijmvliezen.
Mijn moeder vindt dat dit veel te lang duurt, dus nu moet ik donderdag naar een ‘waarnemer’ (mijn dokter is op vakantie) die er nog een keertje naar gaat kijken.
Ik maak mij hier best veel zorgen om, onder andere om hoe het eruit ziet. Het is niet echt leuk als je 18 jaar oud bent en het ziet er beneden zo uit… Ik weet dat niets er perfect uitziet, maar denken jullie dat dat bleke nog wel bij kan kleuren als het uiteindelijk wordt opgelost?
Ik heb trouwens nog nooit seks gehad, dus een SOA kan het ook niet zijn…
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 juli 2017 om 21:32Het is moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen, maar het lijkt toch op een huidaandoening. Als je naar de vervanger gaat, vraag dan meteen een doorverwijzing voor de dermatoloog.
ReagerenAnoniem24 juli 2017 om 21:34Wat voor een huidaandoening zou dat dan kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
24 juli 2017 om 21:51Het zou bijvoorbeeld lichen sclerosis kunnen zijn.
Reageren