- Alias23 februari 2017 om 00:14
Hoi,
een dag na seks met mijn vriend zag ik dat mijn schaamlippen waren opgezet, nou was het er goed hard aan toe gegaan dus ik dacht dat het erbij hoorde. De volgende dag was dit ook weg maar was er een hele erge jeuk, zo erg dat ik niet normaal stil kon zitten. Ik heb altijd al een soort kleine bultjes gehad op mijn buitenste schaamlippen, maar had overal gelezen dat dat talgkliertjes waren dus maakte mij geen zorgen. Nu zijn de talgkliertjes alleen rond de vulva en binnenste schaamlippen opgewollen, is het heel ruw en jeuken ze. Ongeveer 4 dagen erna merkte ik dat ik nu ook in de vagina last heb van jeukende bultjes, dus het breid zich denk ik uit. Ik durf niet naar de dokter of dit met mijn ouders te bespreken, heeft iemand een idee?
2 reactiesReagerenAlias23 februari 2017 om 00:17Oh en ik heb geen afscheiding gehad de eerste aantal dagen, totdat ik een tip opvolgde om mijn zuirgraat weer op peil te krijgen, dit hielp voor afscheiding maar niet voor de jeuk. Ik dacht dat het een shimmelinfectie was dus heb er canesten gyno creme opgesmeerd maar dit maakte de jeuk niet minder
ReagerenJohn (moderator)
23 februari 2017 om 00:27Moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen. Ga toch maar even naar de huisarts en laat ernaar kijken
Reageren