- LR5 maart 2017 om 14:35
ik heb vorige week een proefje afgenomen voor een schimmel of een soa de uitslagen waren negatief, maar na een tijdje heb ik seks gehad en telkens na de seks heb ik hevige buikpijn en pijn bij me bekken en bloedverlies, ook nog steeds heb ik hele erge stinkende afcheiding heel soms met bloed. weet iemand wat dit misschien kan zijn? want ik wil wel gewoon een pleziertje hebben met me vriend dan telkens pijn of bloeden daarna..
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 maart 2017 om 14:47Ik zou toch naar de huisarts gaan met de klachten en een uitstrijkje laten maken. Had je de klachten ook al toen de test hebt laten doen?
ReagerenLR5 maart 2017 om 14:54wel soms bloedverlies omdat me baarmoederslijm te dun werd door de pil, maar echt stinkende afscheiding niet vandaar dat ik een testje deed wat negatief eruit kwam, heb toen seks gehad op 3 maart en toen kreeg ik enorme buikpijn en bloedverlies laatste keer was in oktober 2016 en toen had ik het niet
ReagerenJohn (moderator)
5 maart 2017 om 15:00Je hebt zelf een test gedaan, dus niet via de huisarts of de GGD?
Reagerenlr5 maart 2017 om 16:29wel via de huisarts
ReagerenJohn (moderator)
5 maart 2017 om 17:25Misschien dan toch iets te vroeg getest. Â Ga in ieder geval met de klachten die je nu hebt naar de huisarts.
Reageren