Zoeken Vraag het forum

Zwanger willen worden maar stinkende afscheiding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nasuuus

Hallo,

Wij zijn nu in ronde 8 met zwanger worden. Door ik mijn cyclus niet altijd hetzelde heb zijn we al een gelijk vanaf maand 1 bezig met ovulatie testen. Nu heb al wel een aantal jaar last van een vieze (vis) geur afscheiding. Nu ik gestopt ben met de pil heb ik daar weer meer last van. Vooral de week na de menstruatie! Ben al aantal keren voor bij de huisarts geweest en uitstrijkjes gehad, maar komt niets uit. Ook ben ik dit jaar 30 geworden en heb dus het uitstrijkje pas nog gehad. En daar kwam ook niets uit. Ook al een keer bij de gynekoloog geweest en ook die kon niets vinden. Die heeft me wel aanbevolen om met lactacyd te gebruiken. En dat heeft ook wel een tijdje geholpen. Maar was wel voor de tijd dat we nog niet bezig waren. Nu zou ik heel graag willen weten of die geur misschien nadeel kan hebben voor een zwangerschap. Kan me voorstellen dat geen enkel eitje zich in een vies nestje wil nestelen. Of dat de zuurgraad misschien daarom helemaal verkeerd is voor het sperma! Iemand hier ook last van en toch zwanger geraakt?

Reageer op: Zwanger willen worden maar stinkende afscheiding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.